web analytics
İhsan Türkus

Bastır Şef!

Malum TV kanalı.
Kış aylarında Survivor,
Yaz aylarında da,
Survivor’a dönüştürülmüş
Master Chef!

İlk başlarda,
gençlerin ilgi duyması,
sektör için,
yeni kaynaklar yaratacak
umuduyla,
sevilen bir program oldu.

Her olumlu iş gibi,
yürüdükçe,
büyüdükçe,
küçülmeye başladı,
Masterchef.

En çok da,
şeflerin tavrı,
etkin oldu bu küçülmede.

Bilhassa ,
Mehmet şef.
Nedir o insanları
nerdeyse yok sayan tavır!

O surat.
Bir kenarda oturup,
yarışmacıyı aşağılayan
tavır!

Yemek yerken,
ne edebe,
ne adaba uymayan
o hoyrat davranış.

Biraz olsun mesleği
sevdirir dedigimiz
Masterchef,
artık meslekten soğutur
hale geldi.

Hele hele,
sektörde yolu açık,
eğitimli gençler yerine,
medyatik,
hatta,
rating yapar
derdiyle önlük verilen
yarışmacılar….

Kısaca,
Masterchef,
resmen ,
Bastır Şef ‘e döndü.

Sektör için umut olur
dediğimiz bir program,
Egoları yüksek
şeflerin çiftliğine döndü.

Yazık.

Masterchef,
Bastır Şef olmamalıydı.

Hele yüzümüze baka baka,
bu kadar küstahça!

Hiç haketmedik….

Scroll to Top