Dünya dördüncüsü olmuşuz.
Ülkeye gelen
turist sayısında.
Çok önemli.
Gerçekten ülkeye bu
kadar turist girdi mi?
Ya da,
sınırlardan,
koşar adım,
bir sürü insan girdi de,
sayamadık mı?
Bir sürü,
hani gelsinler,
başımızın üstünde
yerleri var deyip,
kelle başı para aldığımız
mülteciler mı?
Oteller boş.
Havaalanları dolu.
Duyan gelmiş.
İyi de ,
gelen kalmamış.
Yürümüş gitmiş.
Sonra,
Dünya dördüncüsü????
İyi de kardeş,
bu yıl ne olacak,
turizm?
Ya da seneye?
Eminim,
Bu istatistikle
seneye Dünya
üçüncüsü oluruz.
İyi de ,
nerde bu turist,
nerde bu para?
Aslan parçası…
Yok böyle bir turizm bakanı.
Gelmedi,
gelmez de..
Baksana adam,
karşı kıyıdan,
Atina’dan
takip ediyor meseleyi.
İşte vizyon.
İşte marka.
ETS
Her yerde ..

